niedziela, 5 maja 2013

Trzymaj Fashion - denim

Postanowiłem wsiąść udział w konkursie "Trzymaj Fashion" Oto moja propozycja, wybrany prze zemnie temat to denim, który reprezentuje jeansowa koszula. Zdecydowałem się na jej ciekawy krój-stójka. Dobrałem to tego zestawu, naszyjnik ze skamieniałym drewnem, jego ciężka forma dodaje mocnego akcentu. Ewentualną alternatywą jest piórko przyczepione do koszuli, które bardzo dobrze łączy się z jeansem. Zamiast klasycznego futerału na okulary od producenta, wybrałem taki który łatwo można włożyć do kieszeni, przy okazji jest dobrym kontrastem łagodnej całości. 






Zdjęcia: Kika So 

koszula - paryski ciucholand
spodnie - Pierre Cardin
buty - Lacoste 
okulary - Vistula
naszyjnik - kupiony na targach minerałów w Krakowie
pasek - Valentino vintage
futerał na okulary - kupiony na lotnisku

2 komentarze: